Zwroty i reklamacje

POLITYKA ZWROTÓW


Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2020 r

 

Dziękujemy za zakupy. Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z zakupu. 

Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, możesz go nam zwrócić w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany. Więcej informacji o naszej polityce zwrotów znajdziesz poniżej.



ZWROTY TOWARU

Wszystkie zwroty muszą być wysłane w ciągu trzydziestu (30) dni od daty zakupu. Wszystkie zwracane nowe produkty muszą być nowe i nieużywane, z dołączonymi wszystkimi oryginalnymi oznaczeniami i etykietami. Produkty używane muszą posiadać plomby gwarancyjne.



PROCES ZWROTU

Aby zwrócić przedmiot należy wypełnić formularz znajdujący się poniżej. 

Adres zwrotu:

AEP Daria Bednarczyk

al. Generała Władysława Andersa 43,

43-300  Bielsko-Biała,

Polska

Pamiętaj, że będziesz odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki zwrotnej. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z metody umożliwiającej śledzenie przesyłki zwrotnej. 

Możesz również skorzystać z opłaconej z góry etykiety wysyłkowej przesłanej po wypełnieniu formularza. Jeśli użyjesz opłaconej z góry etykiety wysyłkowej, koszt wysyłki zostanie potrącony z Twojego zwrotu na pokrycie kosztów wysyłki.



ZWROTY ŚRODKÓW

Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu stanu przesyłki zajmiemy się zwrotem lub wymianą. Odczekaj co najmniej dwa dni od otrzymania przedmiotu na przetworzenie zwrotu lub wymiany. Powiadomimy Cię e-mailem, gdy Twój zwrot zostanie przetworzony. Zwrot środków zostanie zrealizowany na metodę płatności, która została użyta podczas zakupów.



WYJĄTKI

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych produktów prosimy o kontakt pod poniższym adresem e-mail: sklep@autoczesci360.pl



PYTANIA

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki zwrotów, skontaktuj się z nami: sklep@autoczesci360.pl 



Formularz zwrotu lub reklamacji


Jeżeli chcesz dokonać zwrotu/reklamacji produktu zamówionego w naszym sklepie prosimy o wypełnienie poniższego formularza: